sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

... ja uusi aika alkaa

Moi!

Sehän alkaa näköjään olla sunnuntai-ilta, mikä tarkoittaa arjen paluuta... Ei niinku mitenkään kovin paljon hotsittais lähteä kouluun, lauantai nimittäin oli mulla koulupäivä. Biologian ja kemian työkurssi = ♥

Ei siinä mitään, oli ihan ookoo läträtä kaikkien vaarallisten aineiden kans semmoset kuus tuntia. :D Olin koko viikonlopun poikaystävän luona yötä, eihän se mua malttanu millään päästää sieltä pois vaikka alunperin sovittiin että oon vaan yhen yön :) nyt pienet hehkutukset, nimittäin perjantaina meillä tuli 1 vuosi JA 8 kuukautta täyteen yhdessä, eli semmoset 20 kuukautta :) hurjalta tuntuu että kuinka nopeaa aika kulkee, mutta niin sitä vaan vielä jaksetaan toisiamme :) ♥

Kebabiaki sain ihan kunnon annoksen, eli summa summarum oikein miellyttävä viikonloppu, sanoisin. Koittakaahan ystävät jaksaa koulua vielä (ainakin mulla) 5 viikkoa TASAN!

Ihanaista, valoisaa ja pirteää viikon alkua :) Niina




© WeHeartIt

2 kommenttia:

  1. Ihana viikkoa myös sinulle.Mulla jäljellä enää 7 kontaktiopetuspäivää.Sit alkaa ihana kesäloma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, onpa mukava :) tulkaahan käymään täällä ku mummu ja pappa tulee kotiin :)

      Poista